Sabtu, 27 April 2013

Separuh

Mungkin saja..
aku bertemu kau..hanya separuh hidup mu saja

aku tak pernah tau 
bahwa aku di pertemukan oleh mu
di pertengahan hidupku pula...

aku menyerahkan sepenuhnya kepada Rabb ku
pencarian seseorang untuk bersama ku di separuh hidup ku

berharap sisa sisa separuh hidup ku menjadi bermakna
aku pun jadi menghargai yang tersisa ini untuk bersama mu

mungkin  sudah bagus ..aku di berikan kebahagiaan di separuh hidupku
bagaimana jika aku tak di berikan Rabb ku...
alangkah beratnya aku menelusuri sisa sisa separuh hidupku??

aku berterimakasih..kau telah merelakan separuh hidup mu tuk bersama aku..
dalam pengabdian dan kasih sayang...
aku sadar aku hanya separuh hati mu...separuhnya lagi yang lebih besar untuk Rabb ku..



Tidak ada komentar:

Posting Komentar